endeline adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2 kez girdim. Her ne kadar istediğim yer olmasa da 2.'de tercih yaptım. 3.kez giremezdim, girenlere Allah kolaylık versin.
Teşekkürler hetkes için iyi geçer umarım