barano adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İşsizken bende başvurdum Evrencell'e
CV'me kadar gönderdim kabul ettiler. Arasıra arıyorlar
Evet ilk etapda lisans bedeli ödeyip sisteme giriyoruz.
Müşteri datalarını veriyorlar Sistem üzerinden Voip telefon ile müşterileri arayıp paket satışı gerçekleştirdiğinizde maaşın artıyor.
bununla ilgili videolar var iyice araştırmıştım zamanında





Maaşları Haftalık ödüyorlar
O hafta içinde satış yaptığında ise onu hesaplayıp takip eden ay içinde ödemeni alıyorsun.
Ben çalıştığım şirketdeki mülakat şehir dışında olduğu için yol ve konaklama masrafını şirket karşılamaştı, bu firma ilk aylık lisans bedelini talep ediyor biraz garibime gitti.