İşsizken bende başvurdum Evrencell'e
CV'me kadar gönderdim kabul ettiler. Arasıra arıyorlar
Evet ilk etapda lisans bedeli ödeyip sisteme giriyoruz.
Müşteri datalarını veriyorlar Sistem üzerinden Voip telefon ile müşterileri arayıp paket satışı gerçekleştirdiğinizde maaşın artıyor.
bununla ilgili videolar var iyice araştırmıştım zamanında



AsiLTurK025 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu firmadan benide aradılar çalışan maaşını gününde alan varmı acaba çalışma saatlerini kendimiz ayarlıyormuşuz ilk ay için sadece 280₺ crm lisans bedeli istiyorlar ay sonu bu bedelide maaşa yansıtacaklarını söylüyorlar. Ben şuan çalışıyorum ama iyi bir firma ise yönlendirmek istediğim arkadaşlar var
Maaşları Haftalık ödüyorlar
O hafta içinde satış yaptığında ise onu hesaplayıp takip eden ay içinde ödemeni alıyorsun.