Bu firmadan benide aradılar çalışan maaşını gününde alan varmı acaba çalışma saatlerini kendimiz ayarlıyormuşuz ilk ay için sadece 280₺ crm lisans bedeli istiyorlar ay sonu bu bedelide maaşa yansıtacaklarını söylüyorlar. Ben şuan çalışıyorum ama iyi bir firma ise yönlendirmek istediğim arkadaşlar var