MERCAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1kez girdim.Lakin ehliyet sınavına 2 kez girdim. Anlayacağınız iyi araba kullanamıyorum ama parayı iyi kullanıyorum.😂😂😂😂😂
Zar zor bankaci oldum okudumda hayallerimde Merkez Bankası vardı olmadı şimdi başka işler kazandırıyor Şimdi bilgisayar düşünüyorum ne olursa artık
Ehliyet pek başarılı olamam pek göremiyorum bisiklet bile carpmadığım ağaç duvar insan kalmadi 😂😂😂Toplu taşıma daha iyi bana parayı bulursam şoför tutacağım 😁😀



theknightelf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
5 senedir giriyorum galiba hepsine çalışmadan kendimi deniyorum her sınav çıkışında da çalışmadan bu kadar oluyorsa çalışırsam ağlatırım derdim hep bir tek bu sene girmedim
Puanlar nasıldı bir bölümde okuyabildiniz mi hiç çalışmadan 😊