Onunda işlemcisi düşük gözüküyor.
<br />
<br />
İşlemcisinin düşük olduğuna bakma. Telefon ile en fazla ne yapılıyor ki işlemci önemli olsun? Ayrıca her işlemcisi yüksek olan telefon yüksek performansta çalışacak diye bir şey yok. Bunu ekran kartları gibi örnekleyebilirim.
Mesela; 2GB ekran kartı var ama BIT değerini yazmıyorlar. İnsanlar da buna kanıp yüksek rame sahip ekran kartlı ürünleri alıyorlar. 64 BIT 2GB bir ekran kartı, 1GB 128 BIT ekran kartından daha az performans verir. Anneme, ve babama bu telefonu aldırdım ve oldukça memnunlar.