DemirayBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yaklaşık 6 7 aydır kullanıyorum.

Oldukça memnunum. Çok sıkı fıkı telefon ile işi olmayan biriyse, yani sürekli elinde kamera çekimi filan yapmıyorsa ve çok yüksek kaliteli oyunlar oynamayacaksa alınabilecek şık bir telefon. Çoğu kişi Iphone zannediyor hatta. Benim dezavantaj olarak gördüğüm şeyler kamerası beni pek mutlu etmedi (önceki telefonum samsung galaxy s5) olduğu için olabilir. Bir de arka kapak silikon takılsa dahi çok çabuk çiziliyor. Lakin genel hatları ile iyi telefon. Hem akıllı telefonum olsun hem de uygun olsun deniyorsa alınabilecek telefon.
Merhaba,

Şimdi Türk Telekom'dan vade farksız 12 ay faturaya ek olarak alacağız. 1400TL dediler fakat internetten baktım 900TL'e düşmüş.
Huawei P Smart'ıda öneriyorlar şu anda piyasası 1.400 heryerde.

Ne yapsam ?