Merhabalar,

Akrabama telefon alacağızda Bütçemiz 1.300-1.500 TL arasında.
LG Q6'e baktık hoşumuza gitti, sizce telefon iyi mi ?
Başka alternatif ne alabiliriz?
Teşekkürler