Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İsmi güzelmiş valla poftirik <img src="//cdn.r10.net/emojis/smile.png" border="0" alt="" title="Gülümseme" smilieid="1" class="inlineimg emoji fr-fic fr-dii">
<br>Aynen, lazım olmasa satmazım, devam ettirirdim