Konu
ABD olmasa ne yapardık bilmiyorum?
29-06-2018, 01:01:45
#8
AlperDemircan
Belki de onlar üretip biz şükretmek yerine, bu dinamik beyinler kendi üretir kendi kullanırdı.
Evet tutan yok üretiriz de, insanlar artık hazırı kullanıyor. Uzun hikaye..