Konu
Üzgünüz, girişini yapamadık
28-06-2018, 19:44:44
#4
UMSGBTM
Hodari adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Iphone kullanıyorum hocam, bulamadım bunu.
iphoneda da vardır ama kullanmadığımdan nerede bilemiyorum.