srerdogan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba,

Firmamızın websitesinde değişiklikler yaptım. Kendi bilgisayarımdan ya da başka bilgisayarlardan ziyaret ettiğimde sürekli eski arayüz ile karşılaşıyorum. Önbelleği temizleyip sayfayı yenilediğimde sıkıntı olmuyor. Aradan zaman geçtikten sonra baktığıdma yine eski arayüz karşıma çıkıyor. Epey başımı ağrıttı yardımlarınızı bekliyorum
Cache temizledikten sonra ilgili bilgisayardan site açıkken CTRL + F5 ile yenilemeyi dener misiniz?