Jeal0usy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Son günlerde herkeste aynı sorunlar var sanırım ama henüz kimseden ses çıkmadı Ben de süreklü forumu takipteyim. AB olayları yüzünden yapılan değişiklikler ile alakalı olabilir diye düşünüyorum. Sayfa görüntülemede sorun yok, gösterimde çok az bir düşüş var, tıklama ise yarı yarıya veya daha fazla düştü. Son 2 günden bahsediyorum.
Hocam gelir öyle böyle düşmedi ya dün 95 tıklamaya 30 TL vermiş şaka gibi. Çok saçma bir hal aldı şuan nedenini bilmediğim halde. Bu konuyu adsense ile falan görüşebiliyor muyuz mail falan var mı adsensenin ?