merhaba değerli r10 yönetimi. bionluk ve türevi siteler üzerinden sitenizin r10 üzerinden tanıtımını yapabilirim gibi başlıklarla 10 tl ve üzeri paralar toplanıyor. bu ne derece doğru legal mi yoksa illegal mi forum yönetimine göre. durumun ne olduğunu bilmediğinden linkleri bu posta eklemiyorum. dileyen googleye yazarak bulabilir. @Sikayet; @Coskun;