Müşteri hizmetleri olmazsa sıkıntı olmaz derseniz bi ihtimal Türkneti düşünebilirsiniz, ulaşılamıyor değil, komple yok kendilerinin de dediği gibi
Ben neden destek alabiliyorum? Türknet Oim denen biley var panel üzerinden sıkıntınızı belirten destek talebi açıyorsunuz 30 dk da geri dönüş sağlıyorlar