Alesko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba webx markayla bir alakam yoktur. sadece temanın adını webx yapmıştık düzeltiyoruz.

Teşekkürler.
Demoyu PM ile gönderirseniz sevinirim. İmzanızdaki sitelere erişim yok. Ek olarak profilinizde hiçbir doğrulama yok. Temayı beğenirsem bir alıcı ile almak isterim profilinize güvenemedim.