Merhabalar
Php excel Class sınıfını kullanarak excel verilerimi veri tabanına aktarıyorum fakat formül kullandığım alanlarda formülü baz alıyor mesala A1 hücresi =A2+A3 olsun aynı bu şekilde aktarıyor sonuç 5 mesala ben direk sonucunu yazdırmak istiyorum önerileriniz nelerdir?

Kullandığım sınıf : https://github.com/PHPOffice/PHPExcel