Az önce tesadüfen aklıma Volfied geldi biraz daha düşününce Skyroad, dangerous dave geldi, şimdiki gerçekten farkı olmayan süper grafikli oyunları oynarken bunlar kadar zevk almıyorum, zamanında oynayanlarla maziyi beraber yad edelim diye paylaştım, sizinde aklınızda kalan ilk pc oyunlarıdan varsa paylaşırsanız sevinirim