15 Temmuz ' da verilme sebebini çok merak ettim 17 yaşında memur bile olamacağınıza göre ..? 😊😀
15 temmuza kadar ödeme bekliyorum 15 temmuzdan önce gelirsede öderim
15 Temmuz ' da verilme sebebini çok merak ettim 17 yaşında memur bile olamacağınıza göre ..? 😊😀
Bu arada yaşada fazla takılmamak lazım
fabrikada çalışıyorum 15 ine kadar ödeme ordan gelmezse
fabrikadan maaş alcam kolay gelsin iyi forumlar