Hocam özel sektörde yaptığınız iş yetenek gerektirmiyor ise gerçekten para kazanmanız çok zor. Size göre gerçekten iyi bir maaş alıyorum ve sizden iyi geçindiğimi düşünmüyorum. Kiraydı hastaneydi çocuk masrafları derken her ay eksideyim. Şükür tabi ki aç seğilizaçıkta değiliz. Sadece evim arabam yok diye de yakınacak değilim. Bu arada yaptığım işi kimi zaman seviyorum kimi zaman nefret ediyorum. Sabır gerektiren sorumluluğu fazla ve aşırı dikkat gerektiren bir iş olunca böyle oluyor.