O konuyu defalarca arastirdim ve bir arkadasim 60bin tl almıştı oradan 8 ayi gecti hala alamadi parasiniVe ekranda verileb ceki cikista sizden alip imza attirdiklarini duydum paramı aldim diye imzayi atmazsaniz parayı alamazsiniz diye soyluyorlarmis