Son günlerde herkeste aynı sorunlar var sanırım ama henüz kimseden ses çıkmadı

Ben de süreklü forumu takipteyim. AB olayları yüzünden yapılan değişiklikler ile alakalı olabilir diye düşünüyorum. Sayfa görüntülemede sorun yok, gösterimde çok az bir düşüş var, tıklama ise yarı yarıya veya daha fazla düştü. Son 2 günden bahsediyorum.