17 sene okul okudum ve mühendis oldum. 27 Aydır aralıksız aynı yerde çalışıyorum, aldığım ücret 2.470 TL. İşe başladığımda, şu anki asgari ücret kadar alıyordum. O zaman da yetmiyordu, şu an da yetmiyor. Gelir artınca, gider de özgüvene dayalı artıyor diyebilirim. Ek iş imkanı olsun diye iş güvenliği uzmanlığı belgesini de yaklaşık 2000 TL harcayarak aldım. Belki bir 5 yıl sonra iyi bir maaşa erişirsem rahat rahat yaşarım. Bunun dışında işimden tabi ki memnunum. Memnun olmasam, daha okurken bırakırdım. Sadece gönül isterdi ki devlet biraz daha kadro açsın. Mesela son atamalarda, sadece 1 adet Çevre Mühendisi atandı ve KPSS'den 87,2 puan alan arkadaşım bile atanamadı 2 Senede toplam 8-12 arası atama yapılıyor son yıllarda. Dolayısı ile özel sektöre yönelebilecekler, bu dertlere birkaç yıl göğüs gerebileceklerin bu işe devam edebileceğini düşünüyordum.