Cümleten Selamun Aleyküm Dostlar,

Şuan çalışmakta olduğu işten memnun olan ve olmayan arkadaşlarımız illa ki vardır diye düşündüm ve böyle bir konu açma gereği duydum. Şahsen ben şuan çalışmakta olduğum işten çok memnun sayılmam. Özel bir hastanede çalışıyorum. Aldığım para ile yaptığım işi kıyaslayınca açıkçası almış olduğum para beni pek mutlu etmiyor 2060 TL aylık elime geçen maaş. Tek iyi yanı sabah 09.00 akşam 17.30 arası çalışıyorum. Cumartesi yarım gün pazar tam gün tatil. Yemeğimi hastanede ücretsiz yiyorum. Eşim, çocuğum ve kendim hastanenin tüm imkanlarından ücretsiz olarak faydalanıyoruz. Sadece katkı payı olan 15 TL'yi ödüyoruz geriye kalan her şey ücretsiz. Evliyim 1 çocuğum var ve inanın almış olduğum bu para ile zar zor geçiniyorum. Allah'tan evim, arabam var yoksa vay halime. Şimdi belki diyeceksiniz ki evin var, araban var, aldığın parada çoğu kişiye göre çok çok iyi, biz iş bulmakta bile zorlanıyoruz falan ama inanın sandığınız gibi değil. Aracımı satıp ek iş yapmak istiyorum. Bu konuda sizlerle fikir alışverişi içinde bulunmak isterim.

Saygılarımla.