musate adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bilmiyordum annem duruacak ben gidicem ama ne istiyorlar resmi evrak bunun için acaba sadece ben gidiyorum memlekete
Abonelik senin üzerine ise abone merkezine git durumu anlat.Evde annem vs kalacak deme annene devrettirmeye calısırlar.Gideceğin yerde altyapı yoksa seve seve iptal edecekler.İkamet falan isteyecekler gideceğin yer için.Taahhüte bulundugun ücreti ödemezsin ama suan cihazlar kiralama usulü senin zamanında taksitle satın alma ise cihaz paralarını pesin alırlar sadece.Cihazlar sende kalır.Kiralama ise cihazları teslim edersin.Müşteri hiz. ara görüş.