Extralarge adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Facebook ve Instagram kullanmıyorum hocam. Dahil etmezsenizde canınız sağolsun.
Bu arada canvas' a hangi cihazla baskı yapıyorsunuz ?
Hocam malesef instagramdan katılım yapmanız gerekiyor, amacımız zaten instagram takipçi sayımızı çoğaltmak ve ürün kalitemizi test ettirmek. Fakat ilerleyen günlerde r10 a özel bir çekilişte düzenlemeyi düşünüyorum

Baskıları Canon Pro 4000S cihazımız ile orjinal boyalar kullanarak yapıyoruz.