Şikayetin varsa şikayet bölümünde kanıtlarınla konu açabilirsin , Burda görev yapan moderatörlerin görevini yaptığına saçma vs diye konu açmanın anlamı yok. Boş yere kimse banlanmaz.
"boş yere kimse banlanmaz" bütün genellemeler yanlıştır. Kimi kime şikayet edeceğim, başıma gelen ve benim saçma olduğunu düşündüğüm bir husus.