Konu
Özel Mesaj rahatsızlığından dolayı ban
26-06-2018, 13:26:56
#2
Engin.ilicali
Şikayetin varsa şikayet bölümünde kanıtlarınla konu açabilirsin , Burda görev yapan moderatörlerin görevini yaptığına saçma vs diye konu açmanın anlamı yok. Boş yere kimse banlanmaz.