Dün yedim, epeyde şaşırdım işin aslında.
Adam konu açmış, ALIŞ: tanıtım&link vs. buna istinaden mail attım. Arkadaş dönüş yapmıs mesaj mı kasıyorsun vs. yazı yazmış fazla muhattap alıp dönüş bile yapmadım. Ancak ertesi gün 1 gün uzaklaştırma aldım.
Arkadaş sitesinde değilizli rahatsız edici millet birbirine özel mesaj atsın, bana saçma geldi