İçine çekiyor musun peki? Bir fırt çektikten sonra, " Hiiii babam geldi " dediğinde öksürmüyorsan, o zaman içine çekiyorsun demektir Böyle bir durumda da bu kadar az içiyorsan, bence başka bir şey isteme. Ben 21 yıldır içiyorum. Günde ortalama 1-1.5 paket. Keşke günde yarım pakete düşürebilsem diyorum.