Güzel bir site olmuş ama "Follow" Türkçe olabilir.Kategoriler biraz daha görülür olabilir bence.Çok aşağıda ilk ona baktım.Bunun dışında gayet güel bir site.
Gönüllü yazarlığın avantajları var mı bu konuda da bilgi alabilir miyim ? Hayırlı olsun yolunuz açık olsun