Mobilden site anasayfası harika duruyor. Facebook butonuna basınca fbda paylaş yerine sayfaya yönlendirse daha iyi olurmuş. Birde menüye basınca çıkan kısım(mobil için konuşuyorum) çok dandik duruyor. Oraya biraz süsleme güzel olurmuş