Rammstein adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu saatten sonra ddr3 sistem toplanmaz. Ayrıca seçtiğiniz işlemci ve ekran kartı çöp. Boşuna paranızı heba etmeyin. Yukarıda da söylediğim gibi. Bütçenize en uygun sistem Pentium g4560 + 1050 Ti gibi görünüyor. Bu sistem ile çoğu oyunu en yüksek ayarlarda oynayabilirsiniz.


https://www.youtube.com/watch?v=eyD1Eh9mQAg&t=168s
Peki bu nasıl ?

https://www.teknobiyotik.com/oyuncu-...lgisayari.html

Kendi topladığımdan daha iyi gibi duruyor