Berkay24 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Baska yere de yukledimhttps://ibb.co/gZo1PoEvet dolar malum bu yuzden bu fiyata alinabilecek en iyi sistemi arastiriyorum, elimde hicbir parca yok.
Bu saatten sonra ddr3 sistem toplanmaz. Ayrıca seçtiğiniz işlemci ve ekran kartı çöp. Boşuna paranızı heba etmeyin. Yukarıda da söylediğim gibi. Bütçenize en uygun sistem Pentium g4560 + 1050 Ti gibi görünüyor. Bu sistem ile çoğu oyunu en yüksek ayarlarda oynayabilirsiniz.


https://www.youtube.com/watch?v=eyD1Eh9mQAg&t=168s