Merhaba, 1-2 gün önce Adsense'ye başvuru yaptım ve bana reklam kodu verdiler. O kodu siteye ekledim ve 1-2 gün bekledikten sonra onaylandı maili geldi. Adsense hesabından reklam oluşturdum ve kodu temanın paneline yapıştırdım. Fakat reklamlar gözükmüyor. Bilgisi olan var mı?