Forumdaki üyeliğim +4 ay, ve ticaret puanım da +5 olduğu içim PM atmıyorum. Burdan yazıyorum.

Kategoriniz bankacılık, finans, borsa, ekonomi vs. ise anlaşabiliriz diye düşünüyorum.
Kolay gelsin.