Bi kaç yerde söylenti duyuyorum seçimden sonra pazartesi veya sali gününe doğru borsada ve iniş olacagini söyleniyor piyasada ciddi bi sorun oluşuyor kimse bunu bilmiyor bende bilmiyorum ama duyuyorum genel olarak