hocam yanlıs anlamayın bu kadar itrader ile referans vermeden güvenip direk peşin ödeme gecip çalısma yapmanızı bekleyemez. burda geri iade ediyorsunuz ama r10sa cok kısının agzı bu konuda yanmıstır . düşüncelerinizde bi değişiklik olursa bir sitem için görüşmek isterim
Siteniz için çalışma yapabilirim. Sorun değil bende karşı tarafın itrade bakarak pesin olup olmayacağı hakkında işlem yapıyorum. Site adresinizi ve çalışma yapmamı istiyorsanız pm atabilirsiniz