GiRGiN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sen bu modülü kullanman için sunucuya esx değil proxmox kurman lazım. Proxmox bilgin yoksa hiç uğraşma
Teşekkür ederim.umarim destek verilecek bir program bulabiliriz.