Gerçekten hayalimde ki bir olay, ama hep korkmuşumdur aletlerin, bodruma atılacak hurda eşyası olmasından. Kendime bu konuda güvenim olduğunda ben de böyle bir odayı ayırıp dizayn yapmak istiyorum inşallah. Hayırlı olsun bu arada