Merhabalar ana google hesabımı uzun yıllar önce açmıştım ve bir hataya düşerek 2 faktörlü güvenlik uygulaması saçmalığını aktif ettim (aynı işlemi icloudda da yaptım) sonra gerek ana telefon numaramı gerekse de kurtarma telefon numaramı kapattım ve değiştirdim. Dolayısı ile hem apple hemde google doğrulama kodumu ski numaralarıma yolluyordu. Durumu apple firmasına ilettiğimde çözüm üretip 2 faktörlü güvenlik uygulamasını devre dışı bıraktılar ancak 1 yıldır google ile defalarca görüşmeme rağmen ve kurtarma mailime kod gelmesine rağmen hesabın size ait olduğunu doğrulayamadık gibi saçma sapan bir hata veriyor.
Durumu defalarca googleye bildirdim ve hiç bir sonuç alamadım google gibi dev bir şirketin bu konuda yetersiz kalması ve binlerce kullanıcısını bu yönde mağdur etmesi kabul edilemez bir eksiklik. Google pişmanlıktır diyorum...