Merhaba. Şimdi biz işte access ile yada sql ile veritabanı bağlantısı oluşturup bağlıyoruz. Daha yeni yeni C# dilinde beceriler kazanmaya başladım. Şimdi bir program yapıyorum ve programın veritabanı ile alakası var. Biz bu programın çalıştırıldığı bilgisayarda kendi veritabanını yapıp kaydetmesini nasıl sağlayabiliriz ? Her bilgisayarda sql server kurulacak hali yok ya. Bağlantı sunucuya bağlantı değil kurulan bilgisayarda kaydedilecek veriler olacak şimdi iyi güzel yazıyorum ama nasıl oluyor bu durum ?