Meftun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Neyse hocam polemik yaratmak istemiyorum. Garanti bankasında açınca sizlere etiketlerim.
Neden polemiğe girelim kardeşim, 3 gündür Kıbrıstayım gezmediğim banka görüşmediğim muhasebeci kalmadı herkes aynı şeyi söylüyor.

Hesap açmanızı neden istemeyim ki, inşallah açarsınız ve işiniz görülür, sizi tanımam etmem size karşı bir art niyet beslemem söz konusu değil ve olamaz da.

Eğer açabilirseniz tecrübelerinizi bizimle de paylaşırsanız sevinir size dua ve teşekkür ederiz bol bol.

Etiketinizi sabırsızlıkla bekliyor olacağım.