utku1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben bahcesehirde oturuyordum evlendim basaksehire tasindim ama 2-3 gunde bir oradayim hocam
Kira ne dusunuyorsunuz?
merhaba pm den görüşelim..