klax_klax adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar;

Scaleway üzerinden alınan bir sunucuya 22 portundan bir türlü giriş yapamadım yedek atacağım yalnız ne yaparsam yapayım sorun çözülmedi ftp girmiyor 22 portundan.
illa 22 portundan kullanmak istiyorum diyorsanız sshd_config dosyasına subsystem eklemelisiniz

Alıntı
Subsystem sftp /usr/lib/openssh/sftp-server