3,50'ye düşerse düşüş oldu derim. Kısa vadedeki değişiklikler yıllar gibi geliyor halkımıza. Eylül ayında 3,40'dan borç ödeme hesabı yapıyordum. Sene başında 3,80'den yine borç ödedim. Bu kadar kısa sürede 5 liraya kadar dayandı, bu kadar kısa sürede yine 3,50'lere kadar düşmezse benim için bir anlamı yok. Şu anda öyle bir öngörü de yok. Merkez Bankasının yılsonu beklenti anketleri son birkaç aydaki gibi ciddi manipülasyonlar olmadıkça yakın çıkıyor, onlara bakın derim. Onun dışında, gidişat pazartesiden sonra ön görülebilir hale gelmeye başlar diyorum. Ama özellikle ABD'nin şu an tüm dünyada oynadığı yeni Trump ticaret savaşları yanında doların herhangi bir ülke parası karşısında ciddi değer kaybetmesi çok zor. Zaten bu yükselişin en büyük yarası da o. Düşemeyeceği dönemde yükseliyor.