FHisamioglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kusura bakmayın ama şu an sizden başka saçmalayan göremiyorum ben etrafta. Kişi kendi malını istediğine verebilir, müşteri seçmekte özgürdür. Var mı öyle ilk ben geldim başkasına veremezsin diye bir muhabbet, nerede o kural? Moderatör etiketleyerek sadece küçük duruma düşürürsünüz kendinizi, değmiyor. Para vermedin bişey yapmadın sadece konudaki ilk mesaj senin diye mod etiketliyorsun, ayıptır.
İstediğine vereceksen o zaman konu açmayacaksın, milleti de boşuna yormayacaksın HACI!