Hesap açılmıyor diye bir şey yok

Eskisi gibi rahat değil.
Şuan itibari ile Serbest Liman şirketlerine hiç bir Türk bankası hiç bir şekilde hesap açmıyor. Eğer yerel bir KKTC şirketi ise hesap açılabilir onda da Türkiye'deki gibi vergiler var uğraşmaya değer mi emin değilim.