@DesignX;
Hocam yazdığım yazıya dikkat edersen 46 tane ekran kartı varkende klima kullanmadım diye yazdım. Yani şuan 18 tane o yüzden klima kullanmıyorum değil. Sadece çift fan yerine tek fana düştüm o kadar. O verdiğin salyangoz fanın saat kaç m3 hava çektiğini bilmediğim için yorum yapamadım. Hava çekiyorsun ama içeri taze havada alman gerekiyor hocam.
Neyse kış geldi zaten

Umarım rahat edersin.
İşlerimin yoğunluğundan ötürü uzun zamandır forumda aktif olamadım. Soğutma sistemine gelirsek en iyi ve ucuz soğutma sistemi sıvı soğutma sistemidir. Sağlam bir Regülatör ile ekrankartlarını sıvısoğutma döşerseniz çok iyi verim elde eder ve ısınma sorununu ortadan kaldırmış olursunuz.
Yatırımlarımı Doviz alım satımında kullandım daha çok gelir elde ettim önerileriniz için teşekkür ederim.