Tabiki en dogrusu o fakat askerden geldim bir kaç yere fabrikaya vs vs form doldurdum cevap bekliyorum havalarda cok sıcak dısarı cıkmak ıstemıyorum boş boş evde otururken birşeyler yapayım dıye